Tuesday, February 2, 2010

Hayatın1001hali

Hayatın1001hali



Hayatın en güzel ve keyifli hallerinden biri çok az kişi için “yemek” değildir. Yemek yapmayı, yemek yemeyi, yaptıklarımı sevdiklerime yedirmeyi çok seviyorum hatta bayılıyorum. Benim için bir meditasyon, bir terapi, bir rahatlama, bir mutluluk seansı.. Nedendir diye düşündüm uzun zaman bu kadar keyif almamın nedeni? Birden fazla.. Birincisi nesnesel bir başak burcu olarak verdiğim emeğin karşılığını çok net, somut, aynı anda 3 duyuya hitabeder şekilde alıyorum, ikincisiii el emeği göz nuru zaman ayırıp beynimi dinlendiriyorum ve üçüncüsü ve en keyiflisi paylaşarak sadece kendimi değil çevremdekileri de mutlu edebiliyorum.. Daha ne olsun.. Üretmek son derece keyifli ve tatmin edici bir olay, hele ki ürünler kekler, börekler, pastalar, etler, makarnalar, pilavlar, zeytinyağlılar, mezeler… mmmm olursa.

No comments:

Post a Comment