Monday, April 27, 2009

Sanalika - Eğlenceye Katıl

Sanalika nedir nedir :) Otobüste, sinemada arada duymaya başlamıştım. Merak ettim girdim gördüm ...

Gerçekten emek verilerek hazırlandığını düşündüğüm sanal bşr dünya adındanda anlaşılacağı üzere SANALİKA. Kafeler, marketler,havuz hatta rock bar'ı olan bir dünya. Burada seçtiğiniz sanal karakter ile ortalıkta dolaşabiliyor, diğer oyuncularla yani sizin gibi oraya gelmiş diğer kişilerle muhabbet edebiliyorsunuz. Çok fazla zaman harcayamadım ama anladığım kadarı ile 18-20'li yaşlardaki gençlerin oldukça hoşuna gideceğini düşünüyorum.

Sadece diğer kullanıcılarla konuşup, etrafta dolanmaktan fazlasınıda yapabiliyorsunuz. Laz bakkaldan veya marketten alış veriş yapıp, saçınızın modelini mahallenin berberinde/kuaföründe değiştirebiliyorsunuz. Bunun içinse paraya ihtiyacınız var ama TL değil tabi sanalika parasına :) Para kazanmak için etraftaki görevleri almanız yeterli. Ben ilk görevimi gazeteci çocuktan aldım. Ama barın sahibi, marketteki reyın görevlisi vb. oyunun parçası olan karakterlere tıkladığınızda karşınıza alabileceğiniz görevler çıkıyor. Bu görevleri gerçekleştirdikçe hem para hem deneyim puanı kazanıyorsunuz.

SANALİKA

ŞİMDİ OYNA

Oyun herşeyiyle türkçe ve bence bu kategoride oldukça iddialı. (frp vb. diğer strateji oyunlarını bu kapsama almıyorum)

Herşeyin gerçek dünyadaki halini yüzyüze sohbetleri,beraber dolaşmaları tercih ederim, ama buna bir alternatif olarak Sanalika gerçekten başarılı.Ben derimki buyrun deneyin ... Bu arada sanalikaya üye olmak ve oynamak ücretsiz.

 

BUNLARADA BAKMAK İSTEYEBİLİRSİNİZ



No comments:

Post a Comment